събота, септември 10

Team Fortress 2 (PC) Detailed Review

Отдавна не бях правил ревю на каквото и да е, но напоследък много хора ме молят и реших да им угодя.В това ревю ще ви представя може би любимата ми игра -   Team Fortress. Скоро ще се навърши една година откакто я цъкам и така да се каже съм запознат с играта. Ревюто ще е подробно, за да може да си дадете представа дали си заслужава да теглите около 11 GB игра.


Геймплей:

Тук основно ще звуча като фен бой, от сега да ви кажа, НО играта наистина си е яка и според много хора е един от най-добрите отборни шуутъри създавани някога.На такова мнение съм и аз.Както казах, това е отборен шуутър и ако разчитате на соло игра в много от случаите ще феил-вате дори да сте добри.Играта и самите и гейм режими са така устроени, че просто трябва да играете отборно, а не соло.Сега ще обясня подробно.
Ще започна с  Control Point.  В този режим целта е с отбора ви да завземете всички  Control Point-ове на картата.Въпросните точки могат да бъдат в различен брой. Има няколко Control Point режима - Standart Control Point, Atack/Defend/ Medieval Atack/Defend(любимият ми CP Mode ). Няма да навлизам в подробности, защото не искам да звуча като книжка за инструкции.
Другият режим е King of the Hill или KOTH. В този режим Control Point-а е само един!Също така и двата отбора (Red/Blue) разполагат с таймери.Когато отбора ви завземе определената точка от картата, таймерът ще започне обратно броене, когато времето свърши отбора ви печели.Обаче ако не успеете да опазите въпросната точка от картата таймерът ви спира, а таймера на другия отбор започва да отброява наобратно. И така, когато някой от таймерите достигне 0 въпросният отбор печели.
Другият по-интересен режим е Payload.  Тук целта е количка с бомба да се избута от точка A до точка B. Един от най-оригиналните режими, които съм виждал в игра и е доста интересен и забавен, което е най-важното. И така единият отбор трябва да се защитава, тоест да не дава на противниковият отбор да избута количката с бомба до базата им.Другият отбор съответно се опитва да ръш-ва постоятнно за да поддържа напрежение и да не оставя противника да диша (love that shit :D )
Този режим има и една също толкова интересна вариация наречена PayLoad Race, в която и двата отбора бутат количка и се състезават един с друг.Логично, който избута количката първи печели.
Arena - това е режима, който никога не играя и не мога да кажа много за него.Но общо взето двата отбора се бият и няма respawn, тоест нещо като Cs 1.6  в класик сървър.
Territorial Control също е доста интересен режим, в който целта е да опазвате вашите и да атакувате опонентските Control Point-ове, уловката е, че с всяко завладяване местоположението, на което играете се променя и това прави играта много динамична, но не мога да го обясня много точно, така че е препоръчително да го пробвате.
Стигаме до най-изтъркания моуд, но и моя любим - Capture The Flag.Целта е да вземете Intel-а от базата на противниковият отбор и да го занесете във вашата база. И когато го занесете примерно 3 пъти(зависи от настройката на сървъра), отборът ви печели.
Играта има и някои добри Fan Made  режими, като DodgeBall.
PWNAGE!!!

Класове:

Може би сте свикнали втората част от ревюто да е историята, но след като това е Class Based Shooter, историята я заебаваме.И така тук ще ви запозная с класовете в играта(благодарности към 0o0ps$ тук, защото ме мързеше да мисля плюсовете на класовете. )


Scout :скорост, двоен скок, двойно по-бързо превземане!
Scout-а е как да го кажа....много ANNOYING клас ако играете срещу него и нямате опит, особено ако скача и бяга като заек може да ви остави извън нерви , но е важна част от TF2 и стига да сте добър с него е много приятен клас за игра.

Soldier – ракети и ракетен скок тип Quake
!
Един от любимите ми класове като цяло.Много ми е фън да играя с него, но така и не се научих да Rocket Jump-вам много добре, както каза Ops тип Quake.Вероятно защото не съм фен на мазохизма.Soldier-а е един от фън класовете в TF2 и лично на мен ми пасва на стила на игра, така де обичам да има яко екшън пред мене.И да,  играете с Rocket Launcher :D,  фън е повярвайте ми.


Demoman – експлозиви и мини!
Ако сте фенове на експлозиите Demo-то е за вас.Лично най-мразеният клас от мен.Антипатичен ми е просто. Ядосвам се,  когато умирам заради това, че не съм видял мините, които е наспамило някое Demo.Също като Soldiera можете да скачате на много високо благодарение на мините, всъщност демото има доста по-добри възможности за скачане като цяло.

Pyro – възпламенява околните, но сам е огнеустойчив
!
Аз като фен на горелките в игрите много уважавам Pyro-то.  Много ме кефи да играя с горелка в игра. Адски яко е. Всъщност в началото играех само с Pyro. Единственото нещо, което ме дразни е "The BackBurner" Много Annoying и LAME оръжие.Който играе с него и се мисли за ПРО, да ми се маха :D


Heavy – издръжлив, тежко въоръжение!
Heavy-то е танка в играта.Има най-много кръв( 300HP) и борави с Mini Machine Gun.Препоръчителният клас за новаците.Ако имате медик до себе си се получава много яко комбо.Напоследък F2P играчите само мрънкат, че Heavy-то е OP, но всъщност е доста лесно за сваляне стига да имаш опит и да знаеш какво да правиш.


Sniper – BUM, HEADSHOT BITCH!
Най-така да го кажем неоригиналният клас в играта.Неоригинален като клас, но епичен като персонаж, бих казал.
Освен снайперът, имате SMG и мачете, за да се справяте с опоненти в близък бой.


Engineer – строеж и ремонт
!
Инжинерът е класът, който се грижи за защитата на отбора.Какво прави той? Ами, строи сентрита, тоест картечници с автоматично насочване и възможност за изстрелване на ракети. Nice Huh? За жалост малко от хората, които играят с инжинер правят нещо добре.Само давам пример как днес два инжинера бяха построили две сентрита в един и същ ъгъл и когато трябваше да ги преместят на контрол поинта, който беше наш и опонентите атакуваха те не направиха нищо.И да, цялата игра сентритата им стояха там.Инжинерът може също така да строи телепорти, които  помагат за по-бързото придвижване на отбора както и да строят Dispenser-и, които снабдяват отбора с амуниции и кръв.


Medic – лекуване, временна неуязвимост!
Също клас, който се грижи за защитата на отбора.Както споменах по-горе, MEDIC+HEAVY= OWNAGE!Освен лекуването след определено време може да се активира специалната "сила" на медикът - Ubercharge! Ubercharge-ът добавя временна неуязвимост на медика и човекът, който бива лекуван от медикът.Това може да бъде полезно в ситуации, когато трябва да се изправите срещу много хора.


Spy – промъкване, саботаж, забождане на остър предмет между чужди плешки!
Шпионинът е един от най-интересните класове в играта, както и може бе най-трудният за овладяване.Той може да се маскирва като човек от отсрещният отбор.Както и да скрива видимоста си за определено време.Разбира се идва и моментът, когато camp-ерите развалят удоволствието ми и ме карат да вляза с Pyro и да ги опържа, но тва е друга тема.


Графика и звук :
Играта има много як Art и като цяло ме кефи адски много. Всеки герой, не е просто герой, а по-скоро персонаж и това прави играта наистина интересна.Също така ще намерите и много добри опции за customise-ция на героя благодарение на козметичните предмети в играта.Това е яко защото по този начин всеки играч може да изрази стила си.Някои хора може да сметнат визуалният стил на играта като прекалено детски, но точно там и е чара.Чак, когато започнете да играете  ще ме разберете.
Звукът в играта е на доста добро ниво.В менюто се чуват епични мелодийки, звуците на оръжията пасват с визуалният стил на играта.Не очаквайте реалистични оръжия и звуци.Играта е аркаден шуутър и не е замислена да се приема насериозно, като Call Of Duty  да речем, а идеята е да цъкате един забавен шуутър.Много ми харесва, че персонажите в играта имат различни реплики. Всички от тях са много фън за слушане.Ще се наслушате на майтапи и OWNAGE реплики, просто :D


Заключение:
В играта разнообразието от персонажи е голямо и както каза Оops цитирам:
"Че ще си намерите любим персонаж, съмнение няма."
Всеки клас разполага и с различни предмети(оръжия и тн.), които добавят разнообразие към играта и така можете да видите, кое оръжие(primary и secondary) ще ви пасва повече на стила.
Та да си дойдем на думата! Ако търсите отборен шуутър, с много екшън, яки персонажи и опции за customise-зиране на героя това е играта за вас.
SOLDIER SPAM!!!

Оценка:
Геймплей: 9 ( Заради някои оръжия, които могат да развалят баланса, визирам The BackBurner)
Персонажи: 10 (Една от малкото Class Based шуутъри с персонажи, а не просто празни класове)
Графика: 8.5( Як арт тил, но все пак Source Engine е вече морално стар.Аз лично не съм Graphic Whore, но трябваше да го отбележа, защото това е целта на ревюто.)
Звук: 10( Awesome!)
FINAL SCORE: 9.4Ако има много грешки, sorry! Просто много ме мързи :D

4 коментара:

Анонимен каза...

ne moga da razbera samo za6to pove4eto dumi ne samo v tova reviu a i v celiq sait sa na angliiski ezik s bg okon4anie :D:D:D:D:D

Vasi4_5 каза...

много ме кефи не знам що :D

Vesyo каза...

Само едно нещо не видях да си писал. Играта вече в безплатна в Steam. ;)

Анонимен каза...

играта е уникална :) Много хубаво ревю,браво.


Satori.

Публикуване на коментар