Когато PSP беше пуснат на пазара, една от най-харесваните негови характеристики бе неговата страхотна графика. Ръководителят на Sony Worldwide
Studios Шухей Йошида наскоро каза, че въпреки, че добрата графика е добра страна, тя ги е накарала да забравят за друго важно нещо важно за хендхелд гейминга и по-точно - контролите.
"Ние бяхме много щастливи да имаме изживяване много близко до това с PS2 в портативен формат с PSP,"- казва той, "но не се справихме достатъчно добре създавайки добър интерфейс за игране на 3D игри. Липсата на ляв аналог, например. Това беше нещо, което искахме да постигнем с PS Vita, защото искахме да подобрим портабъл гейминга и трябваше да го направим, както трябва."
Йошида по-късно добави, "Имането на страхотна графика на красив екран нямаше да е достатъчно. Затове отделихме толкова много време за подобрение на потребителските интерфейси, като тъч пада, камерата и сензорите за движение."
четвъртък, юли 14
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
0 коментара:
Публикуване на коментар