Тази седмица в мразя да играя ще представим 5 ревюта на шитави игри по Робокоп. В началото на 90-те Робокоп беше популярна, колкото днес е Спайдърмен и др. подобни филми. Доста Фирми се полакомиха и направиха игри по филимите с цел да изкарат някой друг долар. Някой се получиха добри, но някои не. Тази седмица ще обърнем внимание на най-скапаните Робокоп игри. Ще започнем с Robocop за NES. Nitendo и DATA East правят педна от първите Робокоп игри. За съжаление тя се оказва същински кошмар.
Геймплей: Тук се чудя от къде да започна. Управлявате роботизирано ченге из улиците на Чикаго ритайки задниците на престъпниците или както става по някога те ритат вашия. За разлика от други side scrolling beat em ups тук забравяте за скок. Все пак това е робот няма как да скача. Основния проблем в играта е че протиниците ви налитат без милост, докато вашият герой се движи с скорста на охлюва и пистолетът, който може да използвате се вади автоматично само на моменти в играта. Доста тъпа идея от страна на авторите. Би било много по лесно ако играчът може по избор да си извади оръжието и да застреля нечий друг престъпник вместо да се мъчи да ги удря един по един докато те ми ритат задника. Друг проблем в играта е катеренето и слизането по стълбите. Великото кибер ченге което се бие с по 10-20 престъпника на веднъж не е чак толкова велико щом се опре до най големият му враг - СТЪЛБИЩЕТО. За да се искачите или слезетое по някоя стълба трябва мнооого точно да сте застанали на точния пискел в точноч момент и да натиснете плавно посоката нагоре или на долу. В противен случай това което става е да заседнете на стълбите. Което от друга страна е добре дошло за вашите опоненти които без проблеми ще ви източат животеца в това състояние. ОТ друга страна босовете са лесни. Те действат на принципа "приклещваш, биеш, печелиш". Веднъж приклещите ли който и да е бос в ъгъла с юмруци без да спирате да удряте той е обречен. Дори не може да ви отвърне. Други нестандартни опоненти в играта това са немски овчарки. Добре не може ли да измислите каквото и да е от къде на къде трябва да биете кучета. Така ли се справят с престъпноста в Чикаго или просто така се справят с бездомните кучета. Пуснете един киборг полицай да пребива уличните кучета и след това няма да имате повече проблеми с тях. Практично решение за бъдещите оправници. Добър елемент в играта са бонус нивата с шуутър елементи. Селд всяко ниво ви дава тази възможност да постреляте по мишени за няколко секунди, което е доста забавен елемент имайки в предвид параметрите на конзолата.
Звук: Ахххх този звук. Само като си припомня мелодийката която се върти в играта на всяко проклето ниво и ушите ми започват да ме болят. Не можеха ли поне да сменят на различните нива различна мелодия или просто са решили "направихме theme song-a на Робокоп в 8 бита, защо да губим повече време сложете го на всяко ниво". Мелодията се повтаря отново и отново докато не ви накара да натиснете легендарното копче MUTE на вашият телевизор.
Графика: Графиката е подобна на Castlevania за Nes, но значително по лоша. Повечето от опонентите ви нямат лица, а по някога обграждащите ви стени са толкова сиви (точно както героят), че не знаете точно къде се намира Робокоп. В такива случай може да се ориентирате по противниците, който въпреки това продължават да ви налитат.

0 коментара:
Публикуване на коментар