събота, септември 1

Cort X-1 Guitar Review

Ако търсите евтинка начална електрическа китара и се чудите между различните бюджетни модели, то надявам се това ревю ще ви помогне.Само да кажа, че съм пробвал най-известните бюджетни китари, които се предлагат в България. Като Cort X1, Cruzer и Jack N Danny и Stagg и г/д знам как звучат бюджетните китари като цяло.От всичките, които съм пробвал Cort X1  ми се струва най-добрa за ценaта си.


Дизайн:
Китарата просто мирише на Heavy Metal! Изглежда много яко.Боядисаната е в черна матова боя.Head-а изглежда също много яко.Cutaway-овете са много яко заострени и правят китарата брутално изглеждаща. Като цяло китарата изглежда като скъпа китара.Лично аз не виждам признаци на лоша изработка по нея макар скромната и цена.Като цяло съм много доволен от вида и.

Спецификации:
Тялото на китарата е от Агатис, което е дърво използвано в повечето евтини китари.Особено от Cort. Фретборда е от RoseWood, както при повечето китари.Аз лично не съм голям фен на RoseWood-а, защото е незащитено дърво и лесно се цапа, но пък изглежда много по яко от Maple.Така по мои наблюдения RoseWood-a e най-използваното дърво за FretBoard.
Pickup-ите са Хъмбъкери - 2 парчета. Като различните позиции се сменят с 3-way switch.
Китарата Разполага с 24 прага, както и с 6 Screw Vintage Tremolo, което разстройва минимално китарата.Аз слушах неща от сорта на това, че след всяка песен се разстройва китарата и тн. , но нищо такова.Такава беше ситуацията първите 2 дни докато се отпуснат струните след това вече беше бетон!Дори след тежко използване в стил Kirk Hammet, разстройването е минимално, стига да се настрои правилно тремолото, предполагам.Има 2 врътки, съответно за тон и сила на звука.

Звук:
Тук вече нещата са доста относителни, като аз останах много доволен предвид цената на китарата. Между другото, ако отидете в някой магазин да пробвате китарата, не я пробвайте с дисторжън, поради простата причина, че диста ви променя 95% от тона на китарата.Така, че свирете Clean за да чуете какво може една китара, поне по мое мнение.
Китарата дрънка добре различните жанрове, а 24-те прага ви позволяват да правите всякакви сола, стига да можете :Д
Скоро може да кача видеа, за да я чуете.
В крайна сметка:
Ако искате евтина китара с 24 прага и тремоло, като в същото време звучи и добре според мен помислете сериозно над Cort X-1.Цената е 230 лева в почти всеки магазин.

0 коментара:

Публикуване на коментар